Tisztelt Látogató

     Horváth Ferenc vagyok, a Spirex-tuning képviseletében.

Ezzel a pár sorral az a célom,hogy megismertessem Önökkel a Spirex-gázgyorsítókat.
Talán hallotttak róla,látták,kipróbálták.....nem tudom. Sajnos már többen is másolják,mondván én is megtudom csinálni ezt az ízét....különben is halálosan egyszerű,nem fogok ennyit fizetni érte.....

Igen-igen mindenben van egy kis igazság....

Ez a technológia több éves fejlesztés / ami egy jelenleg is tartó folytonosság / eredménye. Elsőre azt hihetné az ember ez nem lehetséges, hogy a szívócsőbe, kipufogócsőbe "ellenállásként " beépítek valamit ami nem is mozog és mégis jobb lesz tőle a motorom...!!??
 Mikor mindenhol azt tanítják, hogy a tuning első lépése a szívótorkok bővítése polírozása.Nem arra akarom Önöket csábítani, hogy számolásba, tervezésbe kezdjenek.Azt megteszem én, csupán az érdeklődésüket akarom felkelteni!
Egy újdonságot szeretnék megismertetni, elfogadtatni.
Próbálják ki, állíthatom még senkinek nem okozott csalódást / na persze,helyesen méretezett rendszernél / ez a szerkezet. Legyen alapgépről vagy tuningolt változatról, benzin, diesel,szívó vagy turbó motorról is szó.
Miért is állíthatom ezt?
Mert több levegőt tudok a hengerekbe juttatni....hogyan is, spirálisan örvénylik ami jobb töltettséget és porlasztást biztosít. Tehát ha a szívóoldalról beszélünk akkor ezzel a szerkezettel szerelt motoroknál lehetőség van akár "még erősebb "programok írására.
A nyomaték kisebb fordulatnál jelentkezik és közel azonos értéken marad az egész tartományban.Jobban autózhatóvá válik az autó.A tejesítmény, gyorsan növekszik a max.ford. kétharmadától a szívórenszerben bekövetkező turbolencia hatására.
Természetesen ez kompromisszumokkal jár, itt is tudnunk kell mi az ami az adott motorból kihozható.
A kipufogóba szerelt gyorsítóknál is hasonlókat tapasztalhatunk.A katalizátorok megtartása mellett is jobb öblítést érhetünk el.Talán ez is egy fontos szempont lehet, hogy nem lesz ettől a beavatkozástól hangosabb az autónk.

Itt visszatérnék a " koppintásra ", miért a SPIREX és ne valami más.
25 autótipus közel 100 motortípusának alap és különböző tuningolt változatainak 1500db feletti beépítésével, tapasztalatával, méretezésével a hátunk mögött állíthatom ez nem csupán egy acélcsőben lévő plexi-spirál amit bedugok egy szívócsőbe. Ha változás történik a motor vezérlésében, kipufogóredszerében ezt követnünk kell még akkor is ha változtatások jelentéktelenül kicsinek tünhetnek!

Én ezért dolgozom, hogy mindig a lejobb a leghatékonyabb rendszer kerüljön a megfelelő helyre.

Köszönöm, hogy elolvasták ezt a szokatlan hangvételű tájékoztatót.
Várom érdeklődésüket.

Tisztelettel: Horváth Ferenc
Spirex-tuning
www.spirex.hu

  20/454-26-35